loading...
اس ام اس, عکس, اخبار, دانلود
دانیال بازدید : 91 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)

انسان اولیه وقتی از سر کارش برمیگرده خونه تصمیم میکیره بره دوش بگیره به زنش میگه پس لباسهای من کو ؟
زن : امروز تلویزون برنامه اشپزی داشت باهاش دلمه برگ مو درست کردم !

*
زنها مثل کامپیوتر هستند یک بار خودش را میگیری و یک عمر لوازم جانبی آنرا !

*
توضیحات پروفایل بعضی از دخترا : آرومم ، صبورم ، مهربون ، دوست داشتنی ، خــــــانوم ، از دروغ بدم میاد ، وفادارم ،،،، یهو میگفتی زن زندگی ام و دنبال شوهر میگردم دیگه….ای خدااااااا


…………………………………..

*
زن به شوهر: میخوام یه حقیقتی رو بهت بگم ، من یه ماه که حاملم !
مرد: خودت از پنجره میپری بیرون یا من بندازمت؟
زن: چرا اونوقت؟
مرد: واسه اینکه منم میخوام یه حقیقتی رو بگم!
زن: چه حقیقتی؟
مرد: من ۴ سال پیش رفتم دکتر کلا سیستمم رو تعطیل کردم.
در اینجا زن میرود و خود را بسیار مسالمت آمیز از پنجربه بیرون پرت میکند !

*
گفت مردی به همسرش روزی…. من بمیرم چگونه خواهی زیست؟ گفت: از چند و چون آن بگذر…. تو بمیری برای من کافیست

*
زن داداش چیست؟
مارمولکی موذی و خطرناک که بطور مرموزی نظم خانواده را بهم میزند در حالی که معتقد است منشاء تمام مشکلات خواهرشوهر است

*
فرهنگ لغات زنها :
۱-آره یعنی نه
۲- نه یعنی آره
۳- ما باید با هم حرف بزنیم یعنی فقط بشین و گوش کن
۴- چقدر من رو دوست داری ؟ یعنی گندی زدم که می خوام بگم
۵- دو دقیقه ی دیگه حاظرم یعنی دو ساعت علافی

*
گر پسری کشته شود دختری ترشیده شود
گر پسران کشته شوند کل جهان لیته شود ( لیته نوعی ترشی )

*
سریع ترین دوربین جهان اختراع شد . این دوربین می تونه از خانوم ها در لحظه ای که دهانشون بسته است عکس بگیره !

*
یک سؤال هست که تو زندگی هر خانمی تا آخر عمر دنبالش میکنه!…
چی بپوشم؟چی نپوشم؟اصلا نمیخواد برم؟هر دو گزینه؟ هیچکدام؟ سؤال انحرافی؟
واقعا!؟

*
مردها مثل الکل هستند دیر بجنبی همه شان می پرند….
ستاد یادآوری فرصت ها به بانوان

*
در زندگی هر دختری یک سوال هست که تا آخر عمر او را همراهی می‌کند . . . . . . . . . . . . . حالا چی بپوشم؟

*
زنها دو وقت گریه می کنن :
۱ – وقتی فریب می خورن !
۲ – وقتی می خوان فریب بدن!!

*
آدم تا وقتى زن نداره ، فقط زن نداره ، وقتى زن داره ، فقط زن داره !

*
شیطان هرکاری کرد آدم سیب نخورد
رو کرد به حوا گفت : بخور واسه پوستت خوبه !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود,دانلود نرم افزار,دانلود برنامه,دانلود بازی,دانلود کارتون,دانلود انیمیشن,دانلود آنتی ویروس,دانلود پلاگین,دانلود افکت,دانلود فیلم,دانلود ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 3,422
  • بازدید سال : 4,588
  • بازدید کلی : 42,015
  • کدهای اختصاصی